søndag 5. august 2012

Samedi avec beaucoup des devoirs...

Første uke på forkurs er ferdig og jeg har fått tilbringe to solfyllte fridager i Oslo. I går kom mormor og morfar på besøk og sammen med dem dro Vilde Amalie og meg avsted for å være turister i Oslo. Vi gikk tur i slottsparken, var på omvisning på slottet og spiste middag på indisk restaurant.

Dagen i dag begynte med et besøk hos noen slektninger i Oslo. Etterpå var jeg på kino sammen med de andre jentene som skal til Bayeux, Mina, Taran, Hedda, Mathilde og Karoline. Resten av ettermiddagen og lørdagskvelden har jeg og Vilde Amalie tilbrakt inne på studenthjemmet, begravd i lekser. Heldigvis belønnes vi med en tur i Tusenfryd i morgen!

Vilde Amalie og meg i slottsparken

Å, så kjekt det er med helgelekser!
Litt godteri må til på en lørdagskveld!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar