onsdag 17. oktober 2012

Thé chez Kaja

Hurra, i dag er det onsdag! Det betyr ingen skole etter klokka tolv og at vi er halvveis til helg! Etter en skoledag på fire skoletimer og øvelse til lucia-forestillingen, dro vi i seconde (første klasse) til Kaja i terminal (tredje klasse) for å drikke te. Det var veldig koselig. Hun har en kjempefin leilighet, søte kopper og god te! 

Dette ble en kort oppdatering, men nå må jeg og Karoline skrive ferdig en rapport i naturfag før vi legger oss. Ha en fin kveld alle dere der hjemme! (Jeg kommer sterkere tilbake i neste innlegg)!

Søte tekopper
Mina, Kaja, meg og Hedda
post signature

2 kommentarer:

  1. Dette var koselig lesning på en torsdagskveld. Jeg sitter med en tekopp foran Pc en ute i gangen. Har nettopp vist din blogg til noen venner, Grethe og Odd, som var innom. Da oppdager jeg at den aktive bloggeren har vært på tebesøk og skrevet. Vil ønske deg god helg. Jeg har fri imorgen og reiser på jente/damehyttetur. Gleder meg. Ha det godt kjære Oda.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, mormor! Ha en fin tur :-)

      Slett