mandag 14. oktober 2013

Un week-end en amoureux à Paris!

Jeg har hatt verdens koseligste helg i Paris sammen med Christophe! Vi bodde hos bestemora hans, så vi har tilbrakt en del tid der, både hjulpet henne i leiligheten, spilt piano, danset, truffet familie og spilt Scrabble (gjett hvem som gikk av med seieren til tross for at det var på fransk)!? Men vi hadde også tid til å være turister i Paris, og det er en by man aldri kan få besøkt nok!
Le pont des Arts/ Le pont des amoureux
Boder langs Seinen
Vaffel ved Jardin des tuileries
Le Moulin Rouge ^^
Le mur de je t'aime
Man må jo lære bort de beste norske tradisjonene, og da selvsagt: lørdagsgodt!
Utsikt fra toppen av Montmartre!
Flink som jeg er klarte jeg selvfølgelig å miste toget mitt søndags kveld, og ettersom det var det siste toget ble jeg fint nødt til å stå opp grytidlig mandangs morgen og ta første toget til Bayeux. Heldigvis begynner jeg klokka 10 på mandager og rakk skolen likevel! Så nå er jeg tilbake til skolehverdagen i Bayeux, men det varer bare i én uke før det er høstferie og jeg reiser hjem til Norge!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar