mandag 17. desember 2012

Noël à l'internat!

Her kommer nok et julepreget blogginnlegg! I dag har vi nemlig feiret julaften på internatet! Vi har åpnet julgaver, spist julekaker og drukket julebrus. Jeg og Taran har også sunget julesanger akkompangert av ukulele og iPhone-piano! Vi har med andre ord hatt en utrolig koselig kveld! Nå skal jeg sette meg ned og gjøre ferdig litt fransklekser før jeg og Taran skal se en episode av "Doctor Who" (julespesial selvsagt). 




Ting jeg er glad for:
- Det er kun to skoledager igjen før jul og ingen flere prøver!
- Jeg gikk ut med et snitt på 17,3 første trimester! 
- Neste uke i agendaen min er full av rød skrift (fargen for gøye ting!)
post signature

5 kommentarer:

  1. Fysøren du e GOD Oda!! 17,3 - det er jo heilt vilt! Glede meg t du komme hjem til jul :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :D Åh, det blir så deilig å komme hjem! Gleder meg til å se deg, Anne <3

      Slett
  2. Fysøren du er God Oda!! 17,3 i snitt er jo heilt vilt!! Glede meg til du komme hjem til jul :)

    SvarSlett
  3. Julespesialen kommer jo ikke før 25. desember?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, nei. Derfor så vi julespesialen fra en tidligere sesong :)

      Slett