torsdag 3. oktober 2013

Un petit plan détaillé de ma semaine!

Her kommer en liten oppdatering, da det har gått nesten en skoleuke til! I går fylte min kjære mor 40 år, igjen: gratulerer så mye! Jeg er utrolig glad i deg! (Legger ved dette fine bildet av oss i norsk natur)!

Jeg har en følelse av at dette blogginnlegget kommer til å bestå av delvis oppramsing, og så organisert som jeg er når det kommer til planer og innleveringer i både fransk og historie, velger jeg derfor å dele innlegget opp i to partier. (Det hadde selvsagt vært mye mer utdypende å lage tre partier, men heldigvis får jeg ikke karakter på bloggingen min). Men for å komme til saken: Voici noen ting som gjør meg trist og noen ting som gjør meg glad!

I. Ting som gjør meg trist:
  • Å dra til legen og få vite at jeg har fått beinhinnebetennelse, og at jeg ikke kan løpe på minst en måned! Da passet ekstra dårlig inn ettersom vi har friidrett på skolen. Nå kommer gymkarakteren min til å avhenge av ..... spydkasting!
  • Lekseeer. Alt for mye lekser.
  • Å få vite at vi skal ha en fire timers prøve i fransk etter høstferien, hvor vi skal skrive to tekster.
  • Å få vite at det ikke er lov til å ha med ordbok på den fire timers franskprøven
II. Ting som gjør meg glad:
  •  Å være ferdig med fransk-innleveringen!
  • Å få 19,5/20 på historieprøven (skryte skryte)
  • At jeg skal på crêperie med Hedda og Taran i morgen
  • Å slutte klokka halv tre på fredager!
  • At jeg og Taran har blitt invitert på middagsbesøk hos Mina i morgen!
  • At det snart er høstferie, og enda snarere helg!
Her er forresten den endelige timeplanen min: (ja dette bildet kunne muligens vært litt skarpere).


Og et bilde av notatene jeg har tenkt å begrave blikket i resten av kvelden:

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar