fredag 2. mai 2014

Les norvégiennes à Bordeaux

I første delen av ferien var vi på tur i Bordeaux sammen med norskseksjonen! Det var meldt mye dårlig vær, men det ble heldigvis bedre enn forventet til tross for en del regn. Vi har fått med oss mye forskjellig på bare 3 hele dager; sykkeltur og besøk av vingård med vinsmaking, shopping, museum, besøk av Europas største sanddyne og ikke minst masse god mat! Her kommer bilder:






Vinåker 



Vi fikk lukte på to forskjellige viner

Vinsmaking for de over 18 
Åslaug og Sofie
Maren og Hedda
Det er viktig å lukte på vinen



Noen flasker var dyrere enn andre
Jeg og Karoline
Verdens beste Cæsarsalat
Taran og Matilde
Jeanette, Mina og Frida
Matilde, Mari, jeg og Åslaug
På vei opp på La Dune Du Pyla
Ragnhild

Jeg, Karoline, Mina, Mathilde, Taran og Hedda <3
Nå er jeg tilbake i Norge på vårferie og skal i konfirmasjon til min kjære bror på søndag!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar