fredag 13. juni 2014

C'est la fin des cours!

Nå er all undervisningen ferdig her i Frankrike og vi har begynt på revisjonsdagene. Siden jeg går i andre klasse skal jeg ha fransk skriftlig og fransk muntlig eksamen i år, så det er mye øving på gang ettersom det er morsmålseksamen som vi tar på lik linje med de franske. Vi har for eksempel ikke lov til å ha med ordbok.

I går hadde vi avslutningsgrilling med seksjonen og det var utrolig koselig! Sommeren er endelig kommet så vi satt ute til tross for at vi kokte i varmen! I dag har vi i 2. klasse hatt en prøveeksamnen som varte i 4 timer så resten av dagen har blitt brukt i parken, med litt lesing og mye ikke-lesing. Så nå er jeg tilbake i "franskkroken" min for å fortsette puggingen.

Mathilde, Mina og Taran
Sofie, Hedda og Synne
Jeanette, jeg og Maren
Pugging i parken

Vi kastet frisbee
Maren
Mathieu
Jean-Marin
Mathieu
Maren, Taran og jeg
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar