søndag 31. august 2014

La fin des vacances

Nå er det skolestart om bare 2 dager! Den siste ferieuka har jeg tilbrakt i Frankrike, i Granville på besøk hos vertsfamilien min som har flyttet til et helt utrolig hus rett ved strandkanten, og i Bayeux! I morgen skal jeg en tur til Caen sammen med Mathilde før vi på kvelden skal på togstasjonen og si hei til de nye norske førsteklassingene som kommer. Og etterpå er det bare å ta fatt på skolebøkene igjen! Her kommer noen bilder fra turen til Granville:

Sjekk ut dette slottet som ligger like ved hagen til Christian Dior!
Med stranda bare 70 trappetrinn borte ble det selvsagt et par bad, til tross for at det var relativt kaldt. Her er jeg og ryggen til Axel, vertsbroren min (som kom seg uti ganske mye fortere enn meg).
Koselige hus i Granville




Huset til Christian Dior
I hagen til Christian Dior




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar