fredag 19. april 2013

C'est les vacances!

Denne uka har vært ganske full av skolearbeid, vi har hatt både økonomiprøve, matteprøve, franskframføring og fransk skriveprøve. Men nå er det overstått og endelig vårferie! I morgen tidlig går toget til Nice, hvor vi skal på seksjonsferie alle de norske jentene i Bayeux. Jeg gleder meg kjempemye til å oppleve Nice, finværet og bo på rom med herlige Maren!

Tiden siden vinterferien har gått skikkelig fort og plutselig er året snart ferdig! At skoleåret går mot slutten merkes også på været. På onsdag var det rundt 20 grader i Bayeux, så da kjøpte vi jordbær på markedet og gjorde lekser i parken! Samme dagen var jeg på min første kjøretime, en evalueringstime, hvor det ble beregnet at jeg må ha ca. 26 kjøretimer. (Jeg vet at jeg er tidlig ute, men man får avtale om evalueringstime allerede når man skriver seg inn for teoridelen. Jeg skal ikke egentlig begynne å øvelseskjøre før en gang til neste år).
Onsdag 17. april i Bayeux
Til tross for mye å gjøre denne uka har jeg og Taran hatt tid til å komme videre i leilighetsletingen. Vi har til sammen vært på syv visninger og nå har vi bestemt oss og reservert en leilighet som skal bli vår til neste år! Den ligger veldig sentralt i hovedgata og kun fem minutter fra skolen! Så nå skal både vi og foreldrene våre kose oss med et lass papirarbeid.

Her kommer noen flere bilder av våren i Bayeux, for å gjøre dere hjemme i Norge litt misunnelige:
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar