lørdag 6. april 2013

Le printemps, Caen, Taran et "Doctor Who"

Det er april og vår, selv om det ikke føles helt slik på temperaturen. Franskmennene snakker om hvor nordisk vær vi har hatt denne vinteren og våren, men det skal visst bli bedre.

Vi er nå ferdig med den 3. siste skoleuka før ferien, som egentlig har vært ganske grei uten for mye prøver og lekser. Jeg har dessuten inntrykk av at jeg har vært flink til å utnytte fritimene mine i det siste, blant annet med flere turer på "coden", øving til kjøre-teorieksamen. Og på torsdag koste jeg og Mathilde oss på café mens vi øvde på prøve og snakket om leiligheter.

Vår <3
Denne helga har jeg besøk av Taran og i dag har vi vært i Caen sammen med vertssøstrene mine og vertsmora mi, hvor vi handlet og spiste på restaurant. Resten av ettermiddagen har vi ikke noen spesielle planer, men kvelden skal tilbringes foran en helt ny Doctor-Who-episode!

Taran!
Handletur
Doctor Who!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar