søndag 5. mai 2013

La France, me revoilà!

Det har vært utrolig koselig med ei ferieuke hjemme, men nå har den siste feriedagen her og jeg er tilbake i Frankrike etter lang dag med reising. Flytiden min passet ikke helt optimalt sammen med togtidene til Bayeux, så jeg måtte vente noen timer på togstasjonen i Paris. Men det gjorde egentlig ingenting. For det første hadde jeg kindlen min og for det andre fant jeg dette her:


Dere aner ikke hvor mange interessante personer jeg har snakket med i dag, fordi jeg turte å være den som startet pianoshowet, som i ettermiddag fant sted på gare St. Lazare. Jeg ble til og med bedt ut! Men jeg måtte nesten si nei da (ingen grunn til bekymring mor)! Jeg har i alle fall storkost meg og fått høre pianospill fra utrolig mange flinke pianister.

Jeg avslutter med dette utrolig fine bildet fra seksjonsturen til Nice, som jeg har tatt fra Jeanette. Bloggen hennes finner dere her!

Meg, Mathilde, Jeanette og Taran. Glad i dere jenter <3
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar