fredag 24. mai 2013

Une petite mise à jour!

Taran, Maren og meg bak scenen før skoleforestillingen "Ali Baba"
Ja, jeg koste meg masse under en vellykket skoleteaterforestilling tre kvelder på rad forrige uke! Og det er bare én av mange ting som har skjedd i det siste. Det er travle dager før sommerferien, som forresten er rett rundt hjørnet. I dag hadde vi f.eks. tre prøver! To av tre gikk bra, så jeg regner dette som en vellykket skoledag! Men alt i alt skal jeg ikke klage på skolearbeidet altså. Jeg er faktisk veldig glad fordi jeg ikke har noen eksamener i år og skal absolutt nyte det mens jeg kan!

Utenom skolearbeid har en del tid de siste dagene blitt brukt til å fordele møbler som vi skal kjøpe fra de i 3. klasse som flytter til sommeren. Jeg har fått tak i både seng og kjøleskap, så da har jeg jo omtrent alt jeg trenger! Leilighetspapirene er dessuten levert, og det er bestemt at jeg og Taran leier leiligheten vår fra og med 1. juli.

Det at sommerferien nærmer seg betyr også at jeg snart ikke er seconde lenger, og dessuten at det kommer nye seconder! Gratulerer så mye med plass i Bayeux til seks heldige jenter! Vi gleder oss masse til å treffe dere!

Avslutter med et blomsterbilde, fordi jeg i løpet av de siste regnfulle dagene virekelig har savnet finværet!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar