torsdag 13. juni 2013

C'est les vacances d'été!!

Det er sommerferie! Jeg synes dette bildet oppsummerer godt hva jeg syns om det:

Selv om det ikke er spesielt varmt ute og jeg egentlig ikke har noe særlig feriefølelse, så er det faktisk sommerferie og jeg reiser hjem til Norge om bare fire dager!

I går flyttet jeg alle tingene mine fra internatet til et loft hos vertsen, hvor de skal stå i sommer, før jeg flytter dem inn i leiligheten til høsten. Det er utrolig når man innser hvor mange ting man egentlig har... Av en eller annen grunn var det ganske mye mer stress å flytte ut av internatet enn å flytte inn, så jeg tør ikke engang tenke på hvordan det blir når jeg skal flytte ut av leiligheten om to år!

Ting
Flere ting
Ettersom skoleåret er ferdig, har jeg også brukt tid på å rydde notater og prøver inn i mapper, for å prøve å lure meg selv til å tro at jeg kommer til å lese masse på dem senere. Det var ikke få ark for å si det sånn!

Tre mapper med notater fra timer og én med prøver
Jeg har innsett hvor avhengig jeg er blitt av agendaen min etter et år på fransk skole, og at min nåværende agenda kun varer til slutten av juli! Ettersom sommerferien min allerede er ganske proppet med program, ble jeg nødt til å lage min egen oversikt for å klare å holde styr på dagene! Så nå er i alle fall alt klart og sommerferien kan begynne!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar