søndag 2. juni 2013

Le mois de Juin est déjà arrivé!

God kveld! Håper alle har hatt en fin helg og en fin søndag! Det er allerede blitt juni og for oss i første klasse er det bare åtte skoledager igjen før sommerferien! 

Denne helga har Taran vært på besøk hos vertsen min. Vi har blant annet kost oss i sola og vært på loppemarked, hvor vi kjøpte noen småting til leiligheten. Ellers har ganske mange timer denne helga gått med til pianospilling, fordi jeg er så gira på å lære meg "Bryllupsdag på Troldhaugen", og det selvsagt er veldig, veldig vanskelig.

Det har ikke helt gått opp for meg, men neste uke er faktisk den siste hele skoleuka i seconde. Onsdag og torsdag er vi blitt invitert med på det offisielle D-dag-programmet, hvor oppgaven vår er å stå og se pene ut i bunadene våre! I tillegg har jeg to prøver, en framføring og en skriveoppgave igjen før det er slutt på undervisningen og vi i første klasse får fri, mens de i andre og tredje klasse har alle eksamenene sine. Og da er det klart for å reise hjem til en travel ferie med masse program, men selvsagt også litt avslapping!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar