mandag 30. september 2013

Un week-end parfaît!

Da har den femte skoleuka begynt og jeg begynner for alvor å innse at jeg har kjøpt meg en alt for liten agenda! Men man klarer det meste, og til tross for prøver og styr skjer det en hel del andre ting også! I går ble det bestilt billetter for 5 av oss jentene her i Bayeux til konsert med The Lumineers i Paris den 17. november, noe jeg selvsagt gleder meg utrolig mye til! 

Det har dessuten vært en veldig koselig helg uten noe særlig med jobbing (joda, bare veldig effektiv). På lørdag spiste jeg og Christophe middag (indisk) og så på film ("Midnight in Paris"). Og på søndag var vi en smule turister i egen by og gikk tur langs elva og katedralen (med kamera)!



Og om bare 3 uker er det visst høstferie! Tida går jammen fort!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar