fredag 28. mars 2014

Mars 2014, vu à travers la lentille de mon portable

1. Gikk forbi et norsk flagg på vei til garen (togstasjonen)!
2. Jentekveld med bærgelé hos Mathilde.
3. Gave fra mora til Taran: ny fryser!
4. Skjerf er viktig.
5. Trærne blomstrer for fullt! Magnolia heter disse, som jeg har lært av min mor.
6. En av mange turer på kjøreskolen for å øve på teorien.
7. Lykkelig blir den dagen i livet mitt når jeg får meg oppvaskmaskin!
8. Det pugges for harde livet til prøvemuntlig i fransk. Og så er det bare å legge seg i selene for etter det kommer den ordentlige franskeksamen, både skriftlig og muntlig.
9. Blomster utenfor rådhuset.

Nå sier jeg snart hade til mars og hallo til april med vårvær, ballett, konsert på skolen, besøk, fransk prøveeksamen, påskegodt, skoleforestilling, vårferie, seksjonstur til Bordeaux og sist men ikke minst ferie hjemme i Norge (selv om den strengt tatt ikke begynner før 1. mai)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar