lørdag 12. april 2014

Concert du lycée

I går kveld hadde bandet mitt, The Snatchers og en del andre grupper konsert på skolen. Det innebar selvsagt mye liv og god stemning, som dere ser på bildene under.

I dag var det dessuten duket for øvelse til skoleteaterforestillingen, og den varte helt fra ni til fire! Det var ganske slitsomt etter som timene gikk, spesielt etter en sen kveld i går, men samtidig var det utrolig gøy å øve i kostymer for første gang. Jeg er forresten med som pianist hvis noen lurte på det.

Ellers har alle de fire besteforeldrene mine kommet på besøk til Bayeux i dag og skal bli til onsdag, så da er det duket for sightseeing sammen med dem, før jeg skal ha muntlig prøveeksamen i fransk på onsdag! Det skjer mye med andre ord, og jeg gleder meg veldig til ferie!!








post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar