søndag 24. mai 2015

Le 17 mai et d'autres festivités

Det begynner jo å bli noen dager siden, men i år feiret vi 17. mai i Lyon, sammen med norskseksjonen derfra samt norskseksjonen i Rouen. 17. mai i Frankrike kommer aldri til å kunne måle seg med 17. mai i Norge, men det skal sies at årets feiring var rimelig bra likevel! Stemningen var på topp og alt var så norsk det kan bli når man er i Frankrike. Så da var plutselig russetida over. Litt trist, men gjett om det skal bli deilig å finne tilbake til de vanlige klærne mine igjen!

Norskseksjonen i Bayeux samlet




Hva mer har skjedd i det siste? Jeg og Christophe feiret 2-årsdag og var på La Rapière, den absolutt beste restauranten i Bayeux city:



I samme anledning var vi ei natt i Paris denne helga. Der begynner det å bli skikkelig varmt så det var slettes ikke feil!

Spiste en wrap i Paris
I morgen kveld skal dessuten Taran og jeg spise middag med Sylfest Lomheim! Sånne priviliegium har man altså når man er med i norskseksjonen. Med andre ord skjer det mye, akkurat sånn som vanlig haha. Og midt oppi alt dette prøver jeg å ikke glemme at det bare er 24 dager til eksamen! Heldigvis har vi fri i morgen så jeg får prøve å ta et godt skippertak med lekser da.

Nå spiller vaskemaskinen "Trout" av Shubert for å signalere at den er ferdig, så jeg må nesten gå å henge opp litt klær. Ha en fin kveld alle sammen!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar