fredag 26. september 2014

C'est le week-end!

Endelig er det fredag! Denne uka har gått skikkelig sakte og endelig kom den etterlengta helga! I dag har jeg hatt 7 timer på skolen: 4 mattetimer, 1 historietime og 2 biologitimer, i tillegg til en kjøretime, så programmet har vært rimelig fullt. Etter skolen dro jeg og spiste middag sammen med Mathilde på Europe.

 
Nå er det tid for en lekse- og ryddekveld før en god natts søvn for i morgen er det tidlig opp for å gå på teater klokka 9. Min kjære samboer Taran er på tur til Lyon denne helga, men jeg får selskap likevel for Christophe kommer hjem fra Paris. Jeg vurderer om jeg skal prøve meg på å lage reker til middag, for det selger de tydeligvis på lørdagsmarkedet. Ha en fin helg alle sammen!
post signature

2 kommentarer:

  1. hei oda! det er kjempegøy å følge med på bloggen din! jeg setter stor pris på hvert eneste innlegg du skriver <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det var hyggelig å høre :)

      Slett