tirsdag 3. mars 2015

Le mois de mars est déjà arrivé!

Takk for sist!

Nå var det plutselig ganske lenge siden jeg hadde skrevet noe blogginnlegg, tiden løper virkelig fortere enn jeg tror! Forrige uke var virkelig travel og den mest slitsomme uka jeg har hatt siden jeg kom til Frankrike, det var nemlig prøveeksamensuka! Med andre ord ei uke med de følgende 7 skriftlige prøveeksamenene: filosofi, fysikk/kjemi, engelsk, norsk, biologi/geologi, histore/geografi og matte. Og alt dette fordelt på 5 skoledager. Her er et bilde av en liten flik av en enorm haug med bøker som illustrerer forberedelsene til denne uka:


Men nå er heldigvis denne tunge prøveeksamesuka ferdig, det gikk overraskende bra, og jeg kan puste lettet ut og tenke på at det bare er 106 dager eller 13 skoleuker til den ordentlig eksamensuka! Det kommer til å gå utrolig fort, så det er bare å komme inn i en god puggerutine for jeg skal tross alt kunne hele programmet i samtlige fag.

Jaja, nok snakk om eksamen, for det skal jo skje masse gøy før den tid også. I helga hadde jeg det utrolig koselig sammen med de andre 3. klassingene, i morgen er det filmkveld med seksjonen og allerede neste helg skal jeg i bursdag! Dessuten er det jo snart russetid! Ikke glem å sjekke ut russesiden vår på facebook for å se hvilke sprell vi finner på, vi skal for eksempel bade før slutten av mars måned! www.facebook.com/bxruss2015



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar