søndag 29. mars 2015

Oui, les norvégiens se baignent en mois de mars!

Da var mars måned snart ferdig, og det betydde at hvis vi skulle få tatt årets første russeknute, gullpinnen, så måtte det gjøres straks. I går pakket altså de friskeste av oss Bayeux-russene, Mathilde, Mina, Hedda og jeg, samt Odd fra Rouen, badetøyet og tok turen ut til Arromanches og D-dag-strendene for å bade i den engelske kanal! Det blåste rimelig heftig, men vi var heldige likevel for sola tittet gjennom skyene. Og selv om det var kaldt så var badingen faktisk helt overkommelig. I følge internett er det 8 grader i havet her. Det var mer behagelig enn hopp i havet-utfordringen som jeg gjennomførte i Norge i begynnelsen av mai i fjor i alle fall!


Odd og Mathilde
Sprellet ble selvsagt filmet og lagt ut på russefacebooksiden vår. Klikk her for å se filmen:
https://www.facebook.com/video.php?v=810712985676816&set=vb.735658673182248&type=2&theater

At april snart er her betyr også at fristen for å sende inn søknader til franske skoler og universiteter snart er her, ikke bare for dere som vil søke videregående i Frankrike, men også for meg som skal søke videre utdanning. Dagen i dag bruker jeg derfor til å skrive ferdig cv-en min og hele 3 "motivasjonsbrev" som skal sendes med karakterer til de ulike skolene. Og så er det jo bare å vente og se om det er bra nok til at jeg blir tatt opp til intervjuer.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar