torsdag 5. mars 2015

Un jeudi soir avec des sushis!

Hadde en koselig sushidate med Mathilde i kveld og snakket om alt og ingenting, spesielt om hvordan tiden har gått så fort og hvor rart det er at vi faktisk snart skal flytte her i fra! Det er enda noen måneder igjen, men med tanke på hvor fort skoleåret har gått til nå, kommer mest sannsynlig resten av året til å fly av gårde det også! Og det er helt klart mange flere ting enn sushien jeg kommer til å savne fra Bayeux!

Nå skal jeg gjøre litt mer matte før jeg går og legger meg. Naturfagslæreren og historielæreren vår er borte i morgen, så jeg har som eneste fag matte i løpet av hele dagen! Bare 4 timer vel og merke. Det blir en bra dag med andre ord.


Jeg har helt ærlig aldri smakt bedre sushi enn den man finner i Bayeux!
post signature

1 kommentar: