tirsdag 21. april 2015

On est allé en Corse (2/2)

DAG 4:
Onsdag dro vi på båttur til byen Bonifacio. Turen tok 4 timer hver vei, men det var helt klart verdt det for Bonifacio var en utrolig fin by!


Jeg og Mina



Hedda og Karoline

Is!! 
Jeg, Karoline og Hedda
Synnøve, Astrid og Mina
På vei tilbake så vi på havgrotter

DAG 5:
Aktivitetsferien ble tatt til nye høyder da vi dro på klatring og canyoning! Det var helt utrolig spennende og jeg tror samtlige av oss fikk tøyet grensene våre.

Jeg og Rose. Klare for canyoning!
Ragnhild, jeg, Rose og Frida
Vi er klare for canyoning! Jens Henrik tok bilder med gopro-kameraet sitt

De som ville kunne hoppe fra opp til 7 meter. Ellers gikk det alltid ann å rappellere i stedet for å hoppe


Klatring på gang
Her fikk jeg i alle fall brukt muskler jeg egentlig ikke har haha!

DAG 6:
Gåtur, piknik på stranda og mer bading var programmet den siste dagen vår på Korsika.

Jeg, Mathilde og Mina
Jeg og Mina

Bading!
Ut på tur!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar