søndag 5. april 2015

Promenade au crépuscule

Det er påske og alle nordmenn jeg kjenner er på hyttetur eller slapper av hjemme fordi de har påskeferie. Det er et morsomt konsept det der, for av en eller annen grunn har franskmennene bestemt seg for å plassere den franske påskeferien 1-2 uker etter påsken. Jaja, jeg får nå slappet av likevel for selv om langfredag er en vanlig skoledag har vi fri 1. påskedag. Det har ikke blitt noe norsk påskegodt på meg enda da, til tross for at mor har sendt meg påskeegg i posten. Jeg begynner å bli litt engstelig ettersom pakken, som også inneholder russeklær, ble sendt for over 2 uker siden og enda ikke har kommet fram.

Langhelg er det, men i kjent fransk stil er det nok å gjøre likevel, det er jo bare 73 dager til eksamen, haha! Etter en dag med skolearbeid var det derfor deilig å ta seg en gåtur rundt i gatene i Bayeux sammen med Christophe.









post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar