lørdag 25. april 2015

Petits moments de crêpes et de tourisme entre cousines

Ja her i Frankrike er det vårferie noen dager til, og jeg har hatt besøk av Kristine, noe som selvsagt var utrolig koselig! Vi hadde et par dager i Bayeux før vi tilbrakte ei natt i Paris til slutt. I løpet av den tida har vi nytt den franske sola og maten, og tatt masse bilder! Når jeg får besøk av noen som er like glad i pannekaker som meg, lar jeg selvsagt ikke sjansen slippe unna. Og når vi i tillegg hadde fått lommepenger av farmor til å spise pannekaker, fikk vi i oss ikke mindre enn crêpes i løpet av oppholdet! Dessuten er vi enige om at vi spiste den beste middagen på lenge på Pasco i Paris! Den anbefales!

Denne pannekaka slår selvsagt alt, den er god nok grunn i seg selv til å komme på besøk til Bayeux (bare spør brødrene mine)
Kristine
Meg
<3

Det ble selvsagt litt turistbilder i Paris!




Herlig middag i Paris!
Pannekake til frokost med utsikt til Eiffeltårnet
Nam!
Takk for besøket! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar