søndag 24. mars 2013

Bientôt Avril!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra bandøvelse og har planer om å bruke resten av ettermiddagen og kvelden på å spille piano, lese og se tv-serier! Trenger å lade opp til ny skoleuke, man har nemlig ikke påskeferie i Frankrike.

Ellers kikket jeg akkurat på kalenderen og innså hvordan tiden flyr! Vi har begynt på tredje og siste trimester på skolen, våren er rett rundt hjørnet, det er snart påske og bare fire uker til vårferien! Når april begynner har jeg vært i Frankrike i syv måneder og har mindre enn tre igjen!

Jeg har heldigvis fått fikset to ting som er greie å ha på plass til neste år. For det første har jeg funnet en pianolærer som virker veldig flink og som vil gi meg pianotimer til neste år. Og for det andre har jeg og Taran bestemt oss for å leie en leilighet sammen, som vi snart skal begynne å lete etter. ALLE ER VELKOMNE TIL Å KOMME PÅ BESØK!

Noen vårbilder fra hagen til vertsen:






post signature

6 kommentarer:

  1. Jeg kommer mohahahahahahaha!!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bra, Birk! Jeg gleder meg <3

      Slett
  2. Så kjekt at du både har fått pianiolærer og bestemt mer om leilighet. Ja, vi besteforeldre kommer nok på besøk, gjerne blir våren 2014 bra. God påske Oda, håper du får litt påskegodt snart. Mormorklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, mormor! Ja, jeg har fått norsk påskegodt både av mor og tante Marie :)

      Slett
  3. Hei Oda!
    Det så fantastisk ut med vår :-) Det er ikke noe tegn til det her enda..!! Kjekt å lese innleggene dine - ha en riktig God Påske :-) Klem fra tante Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, helt vår er det nok ikke enda, men noen dager har jeg inntrykk av at varmen i alle fall er på vei. Takk, håper du får en fin påske med sol og godt selskap!

      Slett