lørdag 30. mars 2013

Joyeuses Pâques!

God påske alle sammen! Det må innrømmes at det føltes litt uvanlig å gå på skolen på skjærtorsdag og langfredag, men det gjorde i alle fall at jeg satt skikkelig pris på langhelga som endelig kom! Påsken skal feires med godteri, piano, soving og påskemåltider med vertsen. Og vi får jo nok av fri når vårferien kommer om tre uker.

I uka som var fikk vi karakterkortet vårt, så nå er vi ordentlig ferdig med andre trimester og det føles som om sommerferien og slutten av seconde er rett rundt hjørnet. På tirsdag skal vi dessuten ut og se på den første leiligheten som er aktuell å leie til neste år. *Spent!* 

I tillegg skrev jeg meg inn og begynte på teoridelen av lappen, "coden", denne uka. Det skal sies at jeg har et minimalt bil-ordforråd på fransk, noe som er en liten utfordring. Men det leses som bare det, for målet er å ta teorieksamenen før sommerferien.

Hvem gleder seg til å flytte inn i leilighet? Jeg gjør!
I dag har jeg tilbrakt over to timer foran pianoet. Det er lenge siden jeg har hatt så stor pianolyst!

Karakterkort
God påske!
Bordet er allerede dekket til påskemiddag
post signature

1 kommentar: