onsdag 25. september 2013

Des journées bien remplies!

Jeg tillater meg en 10 minutters jobbepause for å skrive et lite blogginnlegg. Dagene og ukene består for det meste av det samme (skole, lekser, husarbeid, matlaging, venner), men jeg storkoser meg og tiden går som regel overraskende fort! I forrige uke hadde jeg dessuten min første pianotime og i helga kom Christophe (som studerer i Paris) hjem, og det var selvsagt veldig koselig!

Noen bilder tatt i det siste:

Mina kom på middagsbesøk!
Banan- og kanelmuffins <3
Det er så ubeskrivelig herlig å bo i egen leilighet :)
Det merkes også godt at mengden skolearbeid øker fra 1. til 2. klasse, så takk og pris for de ekstra fritimene! Men det hjelper også på at jeg i år kan disponere tiden min fritt og (som Mathilde så fint sa i dag), at det ikke ringer en skoleklokke når jeg skal spise! Nå skal jeg ta en telefon til min kjære farfar som har bursdag i dag, før jeg forsetter puggingen til historieprøve om "la croissance économique".
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar