tirsdag 10. september 2013

J'ai la flemme de travailler!

Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra dobbeltime fransk og jeg har "la flemme de travailler", eller hva man ville sagt på norsk. Jeg er i alle fall ikke motivert til å ta fatt på lasset av lekser som ligger på gulvet ved siden av meg. Vi fikk utrolige 3 innleveringer i fransktimen i dag! Ehm. Ja. Tror jeg drøyer det en stund til...
I går ble jeg 17 år og det var veldg koselig med bursdagshilsener i søkk og kav! I helga ble det dessuten feiret med bursdagsmiddag med de andre jentene i seksjonen, noe som førte til en god del oppvask. (Tusen takk Hedda og Maren for hjelp med den!) 
I tillegg fikk jeg denne fine buketten tidligere i helga! Den står og motiverer meg til å lære alt akkompagnementet jeg skal spille for skoleteateret. (Jeg elsker pianoet mitt)! (Og jeg elsker pianoet mitt med roser på)!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar