onsdag 14. november 2012

Cirque, taco et cinéma!

I dag har vi hatt den korteste skoledagen siden vi kom til Frankrike! Vi fikk fri to timer siden læreren vår var på kurs og hadde derfor kun to timer i dag. I disse to timene hadde vi gym, hvor vi akkurat har blitt ferdig med volleyball og begynt med sirkus! Det var rimelig festlig. Jeg har sjonglert med tre baller, stått på skuldrene til Taran og gjort klovnerulle med Mathilde og Karoline. 

Etter skolen kjøpte vi inn mat og lånte leiligheten til Maren, Åslaug og Sofie, hvor vi lagde taco. (Det må virke som om jeg spiser utrolig mye taco, men det er bare av en eller annen grunn det jeg legger ut bilder av). Etterpå var det tid for lucia-øvelse, før jeg, Hedda og Karoline dro på kino og så "Twilight" (på fransk). Med andre ord har det vært en fantastisk fin og avslappende dag! Bildene nedenfor har jeg lånt av Mathilde:




Vi har forresten laget seksjonsblogg som du finner ved å trykke her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar