lørdag 1. september 2012

Au revoir

Jeg vet ikke om det har gått helt opp for meg, men nå er det faktisk bare to dager til jeg flytter til Frankrike! Dagen i dag har stort sett bestått av pakking. Det er ikke bare enkelt å skulle pakke ned alt man trenger til et halvt år i én koffert. Her må det prioritering til! Heldigvis skal mor og far sende ned en pakke med litt saker, så jeg skal nok greie å få med meg det jeg trenger.

I går kveld arrangerte jeg og Vilde Amalie (Lyon) en felles avskjedsfest for vennegjengen. Vi spiste god mat, pratet og koste oss. Det var en utrolig hyggelig kveld. Jeg kjenner at jeg virkelig kommer til å savne alle sammen!

Noen bilder fra kvelden:

Matias og Jonah
Marte og Ingrid
Michelle og Sunniva
Elisabeth og Hanne
Meg og Anne
Rune og Johannes
Line
Vilde Amalie og Lisa
post signature

5 kommentarer:

  1. Meg å Elias va vist ikkje me på festen me :( I følge Bildene :D <3 :P Tullet :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Sånn - Oda fix. Men jeg fant ikke noe bilde av Elias..

      Slett