torsdag 27. september 2012

Dîner avec la section norvégienne

I kveld har jeg vært på middag med de andre i norskseksjonen. Vi spiste taco og koste oss hos seksjonsleder Liv Ingun. Det var deilig med litt variasjon fra kantinemiddagen på internatet. Dessuten skeiet vi skikkelig ut med å være ute til klokka ni! Internatlivet er litt for strengt syns jeg...

På skolen i dag har vi tatt skolebilder og jeg og Taran har sunget franske sanger. I morgen er det duket for matteprøve, samt test i 41 franske verb i passé composé. Dessuten kommer det besøk til Bayeux av en franskklasse fra Voss. Neste uke skal vi ha diverse aktiviteter sammen med dem og norskklassen på skolen, noe jeg gleder meg til. Her kommer noen bilder fra seksjonsmiddagen:

Karoline, Taran og meg
Mina og Hedda lager taco!
Synne, Mathilde, Taran, Liv Ingun og Maren
Ingvild, Silje, Kaja, Mari, Sofie, Erlend og Åslaug
Meg, Mina, Tyra og Synne
Hedda og Jeanette


I morgen er det dessuten fredag og tid for å dra til vertsen! Et av høydepunktene i uka! Mathilde/superwoman er klar for å pakke kofferten: (Sånn er det å bo på internatrommet vårt) :-)

post signature

2 kommentarer:

  1. Kjekt å høre om Tacomiddag og se bilder av nye venner - og så en gutt blant alle jentene. Vi fikk ikke Taco i farmor og farfar 70 årfeiring, men deilig Kinamat. Savnet deg på ungdomsbordet, men du kan jo ikke være flere steder samtidig. Søndagshilsen fra mormor

    SvarSlett
    Svar
    1. Skulle gjerne vært i 70 årsdagen til farmor og farfar! Håper det var en vellykket feiring. Erlend er en av norsk/fransklærerne våre her i Bayeux. :-)

      Slett