søndag 7. oktober 2012

Dimanche

Nå er det søndag igjen og snart klart for ei ny skoleuke. I går var jeg med vertsmora mi og vertssøstrene mine på handletur til Caen. Været var ikke helt opptimalt, men det var hyggelig likevel. Vi var blant annet innom en stor butikk hvor de solgte brukte bøker og hadde kafé. Det var et koselig sted å sitte og jeg fikk kjøpt meg ei fransk synonymordbok til fire euro! Den kan nok komme til nytte ettersom mitt franske ordforråd ikke er så stort enda.

I dag har jeg vært på tur sammen med de andre jentene i seconde og vertsfamiliene. Heldigvis var været finere enn det var i går, og det ble en flott tur. Vi gikk omtrent en times tid, før vi spiste tre retters lunsj på restaurant og gikk tilbake igjen. Nå tror jeg det er tid for å åpne fysikk/kjemi-boka, som ligger og venter ved siden av meg, for å lese litt til prøven på tirsdag. Ha en fin søndagskveld!

Taran og Karoline 
Mina og Hedda
Bjørnebær <3
Karoline, Mathilde og Hedda
post signature

3 kommentarer:

  1. Jai pimper dai

    SvarSlett
  2. Det så godt ut med bjørnebær, nesten som Foreneset. Vi fant også noen der. Har vært oppe på fjellet og hentet endel molter også, var ganske bra med det dette året. Dere ser ut til å ha det greit i helgene. I oktober mnd. er der du og Olla som er på kalenderen, så nå titter vi på deg hver dag. Hilsen Farmor og farfar.

    SvarSlett