fredag 26. oktober 2012

Vacances!!

Endelig er denne siste skoleuka ferdig! Jeg kunne ikke vært mer klar for to uker med høstferie og tur til Paris! Ettersom vi har hatt noen ekstratimer tidligere i uka ble det en rolig fredag med fri fra tolv til halv fem. Vi benyttet anledningen til å spise supergode crêpes og slappe av i leiligheten til Maren, Åslaug og Sofie. 

Nå har jeg kommet hjem til vertsen og skal bruke resten av kvelden på å slappe av og spise god mat. Og kofferten står pakket og klar på rommet mitt til Paristuren i morgen. Jeg gleder meg masse til å være turist i Paris og ikke minst til å treffe Vilde Amalie igjen! Resten av ferien skal jeg tilbringe hjemme hos vertsfamilien min. Heldigvis har vi ikke fått så veldig mye lekser i ferien, så det blir god tid til å bare kose seg.

PS: I Frankrike kaller man sirkeldiagrammer for Camembert-diagrammer! :D

post signature



4 kommentarer:

  1. Haha, er ikke camembert en ost også?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, en veldig fransk ost typisk for Normandie ;-) Så i stedet for å kalle det kake-diagram kaller de det Camembert-diagram!

      Slett