søndag 28. oktober 2012

Paris!

To uker fri, Paris, Louvre, Notre Dame, Champs Élysées og verdens beste makroner er ikke feil etter så mange ukers hard jobbing! I løpet av de to første dagene i Paris har vi allerede gjort kjempemasse. Høydepunktet var likevel i går da jeg fikk treffe igjen Vilde Amalie! Det var utrolig gøy å se henne igjen.

I kveld har vi vært på kino og nå er vi tilbake igjen på hotellet. Hotellrommet vårt er koselig, men veldig lite og med bare en stikkontakt! Men jeg har så søte romkamerater at det går opp i opp. På programmet i morgen står sykkeltur rundt i Paris og på tirsdag skal vi til Versailles og på teater for å se "La Cantatrice Chauve". Jeg gleder meg til noen fine dager til her i hovedstaden! Bildedryss:








post signature

2 kommentarer:

  1. Hei! :) jeg lurte på om hva er karakterkravet for å komme inn på det treårige tilbudet i Frankrike med Fivai? :) Hvilket snitt søkte du deg inn med?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :-) Fivai har ikke noe spesifikt karakterkrav for å komme inn, men ser på helheten i søknaden og evt. intervjuet til søkeren. Jeg gikk ut fra 10. klasse med 5,75 i snitt, men søkte med julekarakterene som var noe lavere. (Husker ikke helt hvor mye). Men det er ikke nødvendig å ha sinnsykt gode karakterer for å komme inn. Hovedpoenget er at man har greie karakterer og er en person som ser ut til å kunne klare seg tre år på skole i Frankrike. Hvis du tenker på å søke anbefaler jeg deg virkelig å prøve, uten å tenke at karakterene dine ikke er gode nok!

      Slett